Доставка и плащане
Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриерска фирма „Еконт“ по избраният от Вас начин и според посочените срокове.
Колко време отнема доставката?
Всички поръчки се обработват в рамките на 48 часа (с изключение на почивните и празничните дни) след получаване на Вашата поръчка и се доставят с куриерска фирма “Еконт”.
Можете да очаквате вашите продукти до 72 ч. от датата на направената поръчка.
След като направите поръчка, ще получите известие на Вашия имейл с потвърждение за успешно получената поръчка. В имейла може да намерите всички детайли по Вашата поръчка. Ако имате въпроси относно поръчка или начина на доставка, моля свържете се с нас.
Такси за доставка
Безплатна доставка: Предлагаме безплатна доставка за поръчки над 119.99 лв.
За изчислени цени за доставка: Таксите за доставка за вашата поръчка ще бъдат изчислени и показани при поръчката.
Опция | Време за доставка | Такса |
Ставка от Еконт | 24-48 часа | изчислена при завършване на поръчка |
Безплатна доставка | 24-48 часа | няма |
Регистриран онлайн магазин
Онлайн магазинът BIOACTIVITY.BG е регистриран в БАБХ (Рег. №62953/04.2022) и номер на регистрация 62953. При нас всяка пратка се изпраща с опция за ПРЕГЛЕД преди Заплащане и съпровожда от КАСОВА БЕЛЕЖКА, което гарантира защита на Вашите потребителски права.
Начини на покупка
За ваше улеснение можете да поръчате онлайн от нашия сайт – BIOACTIVITY.BG, или чрез съобщение от нашата Facebook страница.
За да изпратите съобщение, можете да използвате нашия лайв чат вдясно.
Начини на плащане
Можете да заплатите своята поръчка с наложен платеж или с карта.
- Наложен платеж — заплащането се осъществява когато отидете да си вземете поръчаният продукт от офис на Еконт.
- Защитено онлайн плащане с карта — може да заплатите с Вашата MasterCard или Visa. За Вашата онлайн сигурност, всички онлайн плащания с карта се осъществяват в защитена среда от Mastercard Identity Check или Visa secure code, като ние не събираме данни за банковите карти. Stripe
От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 2 000 лева.
Рекламации
1. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Потребителят е длъжен да провери:
- наличие и цялост на предпазен стикер на капачка;
- следи от счупване или надраскване по опаковката;
- срок на годност;
- наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
- физически доставената стока да отговаря на поръчаната по вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Потребителят следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
2. Рекламация на стока се приема до 7 дни след извършване на доставката. Не се приемат рекламации, когато:
- стоката е разпечатана след доставката;
- външният вид на стоката е нарушен;
- извършена е консумация на продукта;
- продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
3. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова бележка, товарителница или фактура).
4. При необходимост от връщане на сума платена с банкова карта, възстановяването ще бъде направено само по сметката на картата, с която е направено плащането.
Вижте повече: Условия на връщане