Доставка и плащане

Доставка и плащане

Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриерска фирма „Еконт“ по избраният от Вас начин и според посочените срокове.

Колко време отнема доставката?

Всички поръчки се обработват в рамките на 48 часа (с изключение на почивните и празничните дни) след получаване на Вашата поръчка и се доставят с куриерска фирма “Еконт”.

Можете да очаквате вашите продукти до 72 ч. от датата на направената поръчка.

След като направите поръчка, ще получите известие на Вашия имейл с потвърждение за успешно получената поръчка. В имейла може да намерите всички детайли по Вашата поръчка. Ако имате въпроси относно поръчка или начина на доставка, моля свържете се с нас.

Такси за доставка

Безплатна доставка: Предлагаме безплатна доставка за поръчки над 119.99 лв.

За изчислени цени за доставка: Таксите за доставка за вашата поръчка ще бъдат изчислени и показани при поръчката.

ОпцияВреме за доставкаТакса
Ставка от Еконт24-48 часаизчислена при завършване на поръчка
Безплатна доставка24-48 часаняма

Регистриран онлайн магазин

Онлайн магазинът BIOACTIVITY.BG е регистриран в БАБХ (Рег. №62953/04.2022) и номер на регистрация 62953. При нас всяка пратка се изпраща с опция за ПРЕГЛЕД преди Заплащане и съпровожда от КАСОВА БЕЛЕЖКА, което гарантира защита на Вашите потребителски права.

Начини на покупка

За ваше улеснение можете да поръчате онлайн от нашия сайт – BIOACTIVITY.BG, или чрез съобщение от нашата Facebook страница.

За да изпратите съобщение, можете да използвате нашия лайв чат вдясно.

Начини на плащане

Можете да заплатите своята поръчка с наложен платеж или с карта.

  1. Наложен платеж — заплащането се осъществява когато отидете да си вземете поръчаният продукт от офис на Еконт.
  2. Защитено онлайн плащане с карта — може да заплатите с Вашата MasterCard или Visa. За Вашата онлайн сигурност, всички онлайн плащания с карта се осъществяват в защитена среда от  Mastercard Identity Check или Visa secure code, като ние не събираме данни за банковите карти.  Stripe

От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 2 000 лева.

Рекламации

1. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Потребителят е длъжен да провери:

  • наличие и цялост на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • физически доставената стока да отговаря на поръчаната по вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Потребителят следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.

2. Рекламация на стока се приема до 7 дни след извършване на доставката. Не се приемат рекламации, когато:

  • стоката е разпечатана след доставката;
  • външният вид на стоката е нарушен;
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;

3. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова бележка, товарителница или фактура).

4. При необходимост от връщане на сума платена с банкова карта, възстановяването ще бъде направено само по сметката на картата, с която е направено плащането.

Вижте повече: Условия на връщане